Kandydaci na nowe stanowisko oprócz kilkuletniego doświadczenia w obszarze komunikacji wewnętrznej oraz Employer Brandingu/Employee Experience, powinny mieć ponadto - jak czytamy w ogłoszeniu - praktyczne doświadczenie w tworzeniu strategii i planów komunikacji wewnętrznej, doświadczenie w organizacji wydarzeń dla pracowników i inicjatyw firmowych, a także wiedzę z zakresu budowania Employee Experience, wdrażania nowych narzędzi efektywnej komunikacji oraz programów angażowania pracowników oraz doświadczenie w redagowaniu tekstów i tworzeniu kreatywnego contentu. 

Jak informuje KPMG, w zespół Employer Branding & Employee Experience zajmuje się budowaniem wizerunku atrakcyjnego pracodawcy wśród kandydatów oraz pracowników. Tworzy kompleksowe rozwiązania, w tym strategie EB, realizuje kampanie i programy wizerunkowo-rekrutacyjne. Dba również o zadowolenie i budowanie zaangażowania pracowników realizując działania z obszaru Employee Experience/Internal EB.

Więcej na temat oferty pracy na stronie kpmg.com