Customer Experience Manager
Employee Experience Manager

02/2024

Kup ten numer e-magazynu! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Wybrane strategie i przywództwa, które wspierają budowanie pozytywnych doświadczeń pracownika
Styl przywództwa oraz kultura organizacyjna stanowią bardzo ważne obszary budowania koncentracji organizacji na człowieku i mają kluczowe znaczenie w transformacji w tym obszarze. Stanowią one fundament, na którym opiera się całe doświadczenie pracownika – od momentu rozpoczęcia rekrutacji, przez codzienne interakcje w miejscu pracy, aż do zakończenia współpracy...
Prawdziwy boom na Employee Experience dopiero nastąpi
Jest przekonana, że Employee Experience to rozwiązanie win-win, ponieważ zyskuje i pracodawca, i pracownik. Nie jest tajemnicą - jak twierdzi - że motywacja ludzi wpływa na wyniki biznesowe organizacji... Rozmowa z Martą Kasiewicz, Employer Branding & Employee Experience Managerką w Grupie LUX MED...
Employee Experience - strategia czy improwizacja?
Pytanie „Jak powinniśmy traktować naszych pracowników?” stanowi fundament tworzenia pozytywnych doświadczeń w firmie. Jest to nie tylko proste pytanie, ale także główna idea Employee Experience...
Doświadczenia pracowników tworzą się niezależnie od tego, czy o nie dbamy, czy nie
Jest zwolennikiem budowania współodpowiedzialności oraz współtworzenia środowiska pracy i kultury organizacyjnej, a nie stawiania pracownika w roli odbiorcy działań....
Okiem badacza: Rekrutacja, onboarding i offboarding
Jeśli firma chce myśleć holistycznie o doświadczeniach pracownika, powinna zadać sobie pytanie, czy ma dobrze opomiarowane najważniejsze wydarzenia...
Employee Experience to ciągłe pomiary, dane, analizy
Lubi podejście twardo do danych, miękko do ludzi. Jej zdaniem warto pamiętać, że EX to coś więcej niż tylko „fajne” procesy, ładne, gładkie i efektowne, eventy, owocowe czwartki i jedno badanie zaangażowania w roku...

"Patient Experience Manager" to pierwszy w Polsce e-magazyn o tematyce Patient Experience. Tworzymy go nieregularnie z partnerami z branży medycznej. Na łamach magazynu poruszane są wyłącznie tematy związane Pantient Experience i funkcjonowaniem placówek medycznych.

Integralną częścią e-magazynu „Patient Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy.

Warto zostać prenumeratorem, ponieważ prenumeratorzy otrzymują dostęp nie tylko do e-magazynu „Patient Experience Manager”, ale także do e-wydań magazynów „Customer Experience Manager” oraz „Employee Experience Manager”. Ponadto prenumeratorzy otrzymują na wskazany adres lub do wskazanego Paczkomaty InPost papierowe wydanie magazynów „Customer Experience Manager” oraz „Employee Experience Manager”. Więcej szczegółów na temat prenumeraty na podstronie pxmanager.pl/prenumerata.

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Patient Experience Manager” (i tym samym magazynów „Customer Experience Manager” oraz „Employee Experience Manager”). W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz dostęp do e-wydań magazynów „Patient Experience Manager” oraz „Customer Experience Manager” oraz „Employee Experience Manager”, a także sześć wydań papierowych magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do całego archiwum i treści premium, które nie są publikowane w serwisach pxmanager.pl, cxmanager.pl i exmanager.pl, ani na łamach magazynów.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?