Customer Experience Manager
Employee Experience Manager

01/2024

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Employee Experience Management - idea, na którą nadszedł czas
Moje wystąpienie zatytułowane „Od Customer Journey doEmployee Journey Map - dwie drogi w mapowaniu doświadczeń pracowników” na ostatnim X SUMMIT 2023 r. zakończyłam cytatem Victora Hugo „Nie ma nic potężniejszego od idei, na którą nadszedł czas”...
Relacja między lojalnością klienta, a satysfakcją pracownika w procesach obsługowych
Rzeczywistość biznesowa to budowanie efektywności w nowym, zrównoważonym kontekście, gdzie automatyzacja, digitalizacja i hiper-personalizacja daje możliwości rozwoju...
EX będzie zyskiwał na znaczeniu
W jego ocenie szeroko rozumiana dbałość o tworzenie pozytywnych doświadczeń zarówno pracowników, jak i konsumentów wynika z przekonania, że budowanie lojalności i sentymentu do marki leży właśnie w rękach pracowników...
5 rzeczy, które należy wiedzieć o Employee Experience
O zarządzaniu Customer Experience (CX) napisano dużo więcej niż o zarządzaniu Employee Experience (EX). Dlatego też łatwiej rozmawiać o tym, że za doświadczenia klienta odpowiadają wszyscy w organizacji, że zespół zarządzania CX to de facto dział, który koordynuje prace z głosem klienta, choć sam rzadko ma bezpośredni wpływ na końcowe doświadczenia klientów (najczęściej nie zarządza tworzeniem produktów, sprzedażą czy obsługą klienta)...
Jak stworzyć dobry onboarding nowego pracownika?
Załóżmy, że jest już decyzja, że firma chce pochylić się nad tematem początkowych doświadczeń pracownika. Chce się dowiedzieć, jak pracownicy oceniają ten etap, co jest obecnie doceniane, a jakie tematy wymagają poprawy. Jak się za to zabrać? Oto jeden z przepisów...
Nigdy nie zakładaj z góry, że wiesz co jest dobre dla pracowników
Uważa, że pod koniec 2024 roku wróci rynek pracownika. Tym samym twierdzi, że jeśli już dziś firmy zainwestują w doświadczenia pracowników i będą wsłuchiwać się w ich potrzeby, to ta inwestycja zwróci się pod względem biznesowym w ciągu paru lat. Na 10 pytań odpowiada Konrad Bromiński, Senior Employee Experience Manager w Intellias...

"Patient Experience Manager" to pierwszy w Polsce e-magazyn o tematyce Patient Experience. Tworzymy go nieregularnie z partnerami z branży medycznej. Na łamach magazynu poruszane są wyłącznie tematy związane Pantient Experience i funkcjonowaniem placówek medycznych.

Integralną częścią e-magazynu „Patient Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy.

Warto zostać prenumeratorem, ponieważ prenumeratorzy otrzymują dostęp nie tylko do e-magazynu „Patient Experience Manager”, ale także do e-wydań magazynów „Customer Experience Manager” oraz „Employee Experience Manager”. Ponadto prenumeratorzy otrzymują na wskazany adres lub do wskazanego Paczkomaty InPost papierowe wydanie magazynów „Customer Experience Manager” oraz „Employee Experience Manager”. Więcej szczegółów na temat prenumeraty na podstronie pxmanager.pl/prenumerata.

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Patient Experience Manager” (i tym samym magazynów „Customer Experience Manager” oraz „Employee Experience Manager”). W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz dostęp do e-wydań magazynów „Patient Experience Manager” oraz „Customer Experience Manager” oraz „Employee Experience Manager”, a także sześć wydań papierowych magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do całego archiwum i treści premium, które nie są publikowane w serwisach pxmanager.pl, cxmanager.pl i exmanager.pl, ani na łamach magazynów.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?